ee Fundació Escola Emprenedors

La Fundació Escola Emprenedors promou lesperit emprenedor i el coneixement de lempresa entre els joves estudiants dels instituts, cicles formatius i universitats, del nostre país.

OVERVIEW

This web page escolaemprenedors.org presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have researched twenty pages inside the web site escolaemprenedors.org and found sixty-one websites associating themselves with escolaemprenedors.org. There is one contacts and locations for escolaemprenedors.org to help you correspond with them. There is three public networking platforms possessed by escolaemprenedors.org. This web page escolaemprenedors.org has been online for seven hundred and ninety-nine weeks, twenty-seven days, fourteen hours, and twenty-nine minutes.
Mar 2009

ESCOLAEMPRENEDORS.ORG RANKINGS

This web page escolaemprenedors.org is seeing variant amounts of traffic through the year.
Traffic for escolaemprenedors.org

Traffic ranking (by month) for escolaemprenedors.org

Traffic ranking by day of the week for escolaemprenedors.org

ESCOLAEMPRENEDORS.ORG HISTORY

This web page escolaemprenedors.org was first submitted to the registrar on March 06, 2009. It is now seven hundred and ninety-nine weeks, twenty-seven days, fourteen hours, and twenty-nine minutes young.

PERIOD OF EXISTANCE

ASBTEC Associació de Biotecnòlegs de Catalunya

Crònica Targeted Cancer Therapies Workshop. Crònica 8 Jornades de Biotecnòlegs. Treballes, estudies o estàs interessat en la biotecnologia? Vols organitzar activitats relacionades amb el món de la biotecnologia? Vols augmentar la teva xarxa de contactes o desenvolupar habilitats . Crònica Targeted Cancer Therapies Workshop. English version below El càncer és una de les caus.

Som el que emprenem

Implementació de la iniciativa emprenedora i innovadora a les escoles. Unleash your dream! 28 jul.

Noticias y Reportajes - Publicidad - Servicios Empresariales Tarragona

Próximamente dispondrá de un menú con toda la innovación por sectores, pero hasta entonces le invitamos a leer los artículos disponibles. Spain Startup Map, el mapa del ecosistema emprendedor de España. La empresa tarraconense iMicroQ gana el Premio Emprendedor XXI. 9 estudiantes se reinventan para ser Técnico en Consumo. Tarragona geolocaliza toda su oferta turística, comercial y cultural.

WHAT DOES ESCOLAEMPRENEDORS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolaemprenedors.org Mobile Screenshot of escolaemprenedors.org Tablet Screenshot of escolaemprenedors.org

Oscar Sanchez Rodriguez

C castella 40, local 1

Barcelona, Barcelona, 08019

ESCOLAEMPRENEDORS.ORG HOST

Our web crawlers found that a lone root page on escolaemprenedors.org took two thousand one hundred and eighty-nine milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so therefore I consider escolaemprenedors.org not secure.
87.98.231.17

dns25.servidoresdns.net
dns26.servidoresdns.net

I found that escolaemprenedors.org is employing the Apache operating system.

ee Fundació Escola Emprenedors

DESCRIPTION

CONTENT

This web page has the following in the site, "Promovem lesperit emprenedor i el." Our analyzers saw that the web site also stated " Coneixement de lempresa entre els joves." The Website also said " Lúnic programa diniciació a lemprenedoria. En anglès impartit per emprenedors. Més de 250 programes, 1500 projectes. Dempresa i 5000 alumnes des del 2007. A Cicles Formatius FP i Universitats. Ara, lEscola Emprenedors també ofereix. Formació a professors i docents."

SIMILAR BUSINESSES

escolaemrede

Ideias, Experiências e Iniciativas Inovadoras. Domingo, 25 de março de 2018. São multitarefas, podendo, por exemplo, tranquilamente assistir à televisão enquanto ouvem música e trocam mensagens com amigos pelo celular;. Funcionam melhor quando em rede e realizando atividades colaborativas. Gostam de compartilhar e construir conhecimentos juntos;. Querem entretenimento aliado à educação e, dentro do possível, aprender através de jogos;. Postado por Escola em Rede.

ESCOLA EM TEMPO REAL

23 de fev de 2018. Em espera ausente se faz real. Galgando vida onde tudo é finado. Finado na presença estanque daquilo que já se foi. Ressurgido no pavor da solidão, no desejo. Criador e criatura que se encontra no vago. Que deleita o corpo em um vai. 14 de jan de 2017.

Escolas em Viagem

A Incentivos Outdoor tem disponivies diversos programas de actividades com alojamento, desde 17,50 euros por dia com pequeno almoço inlcuido. Peça de fruta da época.

XarxaSolidaritat Viure en català i sense cap retallada

I suport al professorat en vaga a les Illes Balears i Pitiüses. Dimecres, 22 de novembre de 2017. Proves lliures per a la capacitació lingüística al País Valencià.